درباره ی میتاکالا

فروشگاه خرید آنلاین تلویزیون میتاکالا

میتاکالا افتخار دارد که بیش از 10 سال در زمینه ی فروش تلویزیون برند های معتبر سونی، سامسونگ و ال جی، به صورت B2B ( فروش به همکاران) فعالیت داشته است. پس از درخواست ها و تماس های بسیار زیادی که از سمت مشتریان خانگی ( غیر از همکار ) داشته ایم و پس از بررسی هایی که از مشکلات مشتریان اعم از عدم دریافت قیمت مناسب، بعضا خرید اجناس استوک و تعمیری به جای تلویزیون آکبند و … بر آن شدیم تا وب سایت فروشگاهی خود را برای مشتریان عزیز راه اندازی کنیم و فروش به همکاران را به همان صورت سنتی ادامه دهیم. 

در میتاکالا همواره سعی داریم تا بهترین اجناس را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان گرامی قرار دهیم. ارسال اجناس و بخش لجستیک از دیگر دغدغه های ما برای مشتریان گرامی است. با گسترش بخش لجستیک و اضافه شدن همکاران حرفه ای، توانستیم ارسال در تهران و استان البرز را از زمان ثبت سفارش تا زمان دریافت کالا به 4 ساعت برسانیم، همچنین ارسال تلویزیون به شهرستان ها را توانستیم به مدت زمان 24 الی 48 ساعت پس از ثبت سفارش برسانیم. 

در این مدت زمان کوتاهی که وب سایت فروشگاهی خود را برای مشتریان گرامی راه اندازی کردیم (فروردین ماه 1400) به لطف خداوند و با اعتماد و همراهی شما عزیزان توانستیم حجم سفارشات زیادی را برای مشتریان عزیزمان ارسال کرده و با پیگیری و نظر سنجی بخش CRM رضایت بیش از 96 درصد از مشتریان را جلب کنیم. امید داریم تا در ادامه راه بتوانیم شایسته ترین خدمات را در زمینه فروش تلویزیون و لوازم خانگی برای مشتریان عزیزمان ارائه کنیم. 

 

در باره ی میتاکالا Mitakala

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه